Powered By Blogger

Sunday 1 January 2012

Tahun Baru akan berubah & mengubah aku???

Assalamualaikum...
Ahlan wa sahlan ya marhaban bikum...

Tahun baru ini, aku telah berubah, dan adakan itu betul? Itulah yang diungkapkan dari mulut seseorang beberapa minggu yang lalu. Aku juga tahu perkara itu masih menyelubungiku yang membuatkan aku berubah 95% hidupku...
Tahun Baru akan berubah & mengubah aku? Mungkin itu akan terjadi jika dia menyedari 'kehadiran' aku di sisinya, dan menganggap aku sebagai insan yang digelar Putera Hati~
Aku berazam untuk mengungkapkan segala yang terpendam di hatiku sebelum aku menamatkan pengajianku dalam jurusan Foundation in TESL di UITM Melaka ini...
Apa yang paling penting, aku ingin menunaikan hasrat ibu bapa aku untuk melihat aku berjaya memegang jawatan sebagai seorang pensyarah di sebuah universtiti terkemuka...
Ummi & Wan, insya'Allah Arif akan laksanakan impian itu...

Dengan izin Allah s.w.t......

1 comment:

  1. nice blog...nt follow me back k :) tq dear..

    ReplyDelete